1 april

hejsan
idag är det 1:a april. april, apriil, som svampbob brukar säga. jag är sjuk (ett vääldigt roligt aprilskämt, inte) och har sovit halva dagen och sen kollat på OC resten. jag måste nog äta lite lunch, jag har inte ätit på hela dagen, men jag orkar inte gå ut och handla. plus att jag har många avsnitt kvar att kolla på, dock har jag visserligen sett alla avsnitt minst 4-5 gånger. oj nu pratade jag nyss med pappa och nu lagar jag snabbmakaroner. gud jag är verkligen dödstrött! jag har ingen aning om vad jag ska skriva, det är verkligen tråkigt att vara sjuk. det enda bra är väl att jag slipper skolan.. jaja nu kokar nog makaronerna jag måste kolla till dom. jaja, puss och kram och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0