12 april

hejhej
inatt sov några kompisar över. vi var vakna till typ 4 halv 5 så jag är hur trött som helst nu. jaaj jag gick upp halv 8 (!) för att min älskade lillebror fyller år. fast sen gick jag och la mig och sov till halv elva. väääääääldigt tidigt! vi gick och köpte mat på konsum för´ingen var hemma. sen åt vi frukost och sånt och sen så gick vi och sov igen. sen så gick vi och sminkade oss. tio i 1 upptäckte jag att jag skulle på tennis så jag var tvungen att ta på mig jättefula utsvängda mjukisbyxor för jag hade inga kläder hemma haha. sen så gick jag på tennis och sen åkte jag hem och ingen var hemma. då spelade jag guitar hero hihihihih. sen duschade jag och städade mitt rum och ringde sofi och inez fem miljarder gånger och sen så kom massa männinskor på kalas till min brorsa och han fick massa fina paket. sen åt vi mat, mat och mera mat och sen åt vi tårta och spelade guitar hero. nu kollar jag på ture sventon hahahaha. egentligen skulle jag gå ut och träffa ett par kompisar fast det blev visst inte så. haha üsch jag är verkligen rastlös av att sitta inne en lördagkväll.. tråååååååååååkigt men samtidigt lite mysigt att vara med familjen. jaja ska träffa några vänner imorron och gå på stan. ska köpa ett par gråa pumps och kansek nått mer,
puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0