14 april

hejhej!
imorse vaknade jag (av mig själv!) klockan halv 7 och var jättepigg. den där lilla tjejen engla har dött och mamma grät (!) det är faktiskt väldigt hemskt. aja jag låg och läste till sju då sofi kom hem till mej. morgonpigg brud den där tjejen ahah. sen så gick vi och sminkade oss och åt frukost. sen klädde jag på mig snabbt som attan och fixade allt vikltigt och sen så rusade vi till skolan för sofi skulle vara i min klass hela dagen. hihi sen kom vi till skolan och där träffade vi alla och sen skulle vi ha schwenska. då sa min lärare att sofi inte fick vara där. besöksförbud lalalla. så då fick sofi gå hem och då var jag sur heeeeeela långa dan. aja sen hade vi trista ämnen hela dan och jag skulle haft min noredovisning fast sen blev det aldrig av. skönt, för jag hade inte övat särskilt mycekt. sen hade vi äcklig lunch så jag köpte jättemycket godis och åt det istället hihihih. sen hade vi ännu tråkigare ämnen och sen slutade vi halv fem! då gick jag hem fast ingen var hemma och jga hade inga nycklar så jag fick vänta i 40 minuter i porten. trååååkigt. sen kom papi och öppnade och då spelade jag guitar hero och kollade på tv och var inne på datan. snart ska jag äta. ha det jättebra allesammans puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0