17 april

hejsan raringar
idag var en bra dag. vaknade runt 7 och gick upp och sminkade mej. åt frukost, och klädde på mig, därefter rusade jag iväg till skolan. jag hade bild och var inne på datan heela långa lektionen. ojojo, ruly. sen hade jag träslöjd och gjorde en lampa. den vart ju inte så fin med tanke på att jag inte är så värst bra på träslöjd. sen hade jag lunch och sen åkte jag till något museum (typ moderna muséet lalala) och kollade på andy warhol utställning. sen drgo jag till min sisters prao och pratade med henne ett tag. hade tyvärr inga pengar så jag kunde inte köpa något gott.. fast det räcker nog med gott frö mej på ett tag, ar ätit godis varenda dag denhär veckan hihi tokigt. igår läste jag ut min bästastebästa bok, namedropper av emma forrest. verkligen rekomenderad men på engelska så de som inte förtår engelska ska nog inte läsa den. aja, återgår till dagen. när jag vart hos min syrra gick jag hem (det var verkligen FINT väder idag) och kollade på tv och åt frukt, NYTTIGT, och sen gick jag på fotbollen. kulkul nästa vecka ska vi på vagnhärad (tränignsläger på fotbollen) det ska bli så himla kul. imorron ska jag sova hos louise med isa men först ska jag på match, det ska jag på lördag med. aja sen efter tränignen åt jag middag och nu sak jag duscha. puss ha det jättebra allesammans pussssssss

Kommentarer
Postat av: Viika

Råkade trilla in här på din blogg så jag tänkte önska dig en trevlig kväll på samma gång. :)

2008-04-17 @ 20:33:05
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0