2 april

idag var sjuk. jag var hemma och kollade på oc och sen kom min storasyster mirjam hem och gick ut med min hund moses. sen ringde min storasyster rebecka och sa att hon skulle komma hem till mej. det var jättemysigt och sen kom mirjam hem också. jag fortsatte kolla på oc (har björjat om på säsong 1 igen, trots att jag har sett den minst 10 gånger) och vi satt och kollade lite alla 3. sen gjorde mirjam läxan och reb. hjälpte henne. senare kom mamma och pappa hem och jag ville få lite frisk luft (det sägs att det är bra när man är sjuk) så jag hände med mamma och handlade. då passade jag på att handla ljusbrun hårfärg. jag är trött på det blonda så jag tänkte att jag skulle färga håret i en nyans á la mischa barton. sen gick vi hem och jag såg på oc och sen skulle vi äta, pastasallad och falafel. det var faktiskt riktigt gott. sen så skulle jag testa att färga (jag började bara med en slinga för att jag ville inte att det skulle bli fel.. sen så när jag tvättade ut det så hasde jag en slinga brunt hår, med inslag av GRÖNT! usch alltså jag är glad att jag inte färgade hela håret. men på fredag ska jag och mamma gå ut och handla kläder, anna holtblad har fått in nya kollektionsprover som vi ska handla. då ska jag alternativt färga håret hos en frisör, så att det verkligen blir rätt färg. ser fram emot det. undrar om jag ska till skolan imorron, får väl se hur det tar sig. jag mådde bättre för ett tag sen men huvudvärken och illamåendet har börjat komma tillbaka. jag tror nog att det blir ännu en dag hemma för mig, tråkigt nog.. jaja jag ska fika nu, pusshej ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0