22 april

hejsan
jag har inte skrivit på flera dagar, och det är olika orsaker. dels för att datorn har gått sönder varje gång jag ska publicera inlägget och sen så har jag nog vart ganska lat. aja, idag vaknade jag runt 8. jag gick upp och sminkade mej och sen gjorde jag allt annat och gick till skolan. sen hade jag french och matte. det var inte så himla kul och sen var vi ute och solade hela lunchen. sen hade vi svenska fast vi fick gå ut och jobba så vi solade igen hihi. sen hade vi no och sen slutade vi. då åkte jag, isa och louise till gina tricot och isa köpte en cardigan. sen hade jag fotbollsträning och det var kul. sen gick jag, inez och vera och köpte glass. sen drog jag hem och duschade och sen gjorde jag läxan. nu kollar jag på ugly betty men jag missade de första 20 minuterna så jag får spela in på fredag. aja puss jag ska kolla vidare nu.. hejdå puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0