23 april

hejhej
idag var det verkligen sommarväder! jag låg och solade jättelänge. idag vaknade jag ungefär halv 7 (jag vet, jättetidigt!) och gick upp och gjorde engelskaläxan. haha pluggis. sen sminkade jag mej och sånt och gick till skolan. jag hade franska och sånt och fick reda på att jag har 3 och ½ timmas håltimma imorron. på lunchen var vi ute och solade. sen efter skolan gick jag hem och var inne lite på datan. sne gick jag och moses ut och träffade sofi. vi köpte glass och gick på stan. sen gick vi till tanto och sen gick vi hem. sen kollade vi på tv och sov lite. sen åt vi pizza och efter det umgicks vi lite med mirjam. sen köpte vi godis och var ute ett tag och sen gick jag in och nu kollar jag på greys anatomy.
imorron tror jag att jag ska köpa ett par jättesöta ballerinaskor på din sko, jag kanske lägger in en bild imorron. men jag kanske inte hinner skriva nåt för jag har match. ska gå, ha det bra allesammans puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0