24 april

hejhej
idag gick jag upp klockan kvart över och sminkade mej. har slutat med smink i ansiket, kör bara på ögonen, för att jag vill bli lite brun och få fräknar. aja, efter jag sminkat mej åt jag frukost och letade i en kvart efter nåt att ha på mej. sen ringde louise och jag var tvungen att ta på mej det första jag hittade och springa ut och möta louise. sen gick vi till bussen och när vi kom till skolan hade hon slöjd och jag bild så vi sa hejdå. på bilden jobbade vi med gråskalor och sen redovisade vi nåt tråkigt. sen gick jag hem, för vi har håltimma i 3 ½ timma. men jag hade glömt nycklar så jag gick upp till grannarna och frågade om jag fick låna telefonen för jag skulle träffa sofi. fast hon kunde inte för hon skulle på samtal i skolan. så då satte jag mej i trappen och väntade, sen kom mirjam hem och öppnade och¨nu sitter jag och kollar på tv och är inne på datan. vet inte vad jag ska göra nu. kanske träffa någon. ska gå pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0