25 april

hejhej
idag blir det ett kort inlägg. jag ska åka till vagnhärad (fotbollsläger, hihi) med laget och spela fotboll hela hela tiden. jag kommer alltså inte kunna skriva nåt i helgen om man inte kan skriva från mobilen.. aja, kort resumé om dagen:
vaknade 8 och gick upp och sminkade mej. sen åt jag frukost tillsammans med min käraste syster och sen gick jag och klädde på mig. efter det så borstade jag tänderna och gjorde allt tråkigt. sen träffade jga louise och vi gick till skolan tillsammans. sen skulle vi ha jävla eriksdalsskolan makeover-shit. det var jättetråkgit. efter skolan gick jag och louise och handlade och jag köpte ett linne och schampo, typ.. sen så gick vi hem och jag gick och packade. sen kom inez till mej och vi ha varit inne på datan (haha, nördaR!)
jag ska gå nu, men jag tror att vi får höras på måndag allihopa. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0