27 april

hejhej
wiho nu är jag hemma! jag var i vagnhärad med laget och kom hem för typ 10 minuter sen. har inte gjort så mycket, ska snart duscha. jag är helt slut efter helgen (okej, inte värsta partyhelgen direkt, men ansträngande) och ska sova sen hihih. jag bävar inför skolan imorron. det är så sjukt tråkigt. skönt att vi bara går i skolan 2 dagan den här veckan. sen är det valborg! kul, hoppas jag, men jag kommer antagligen åka ut till min land och dö för att det kommer bli så trist. stackars mej! haha idag är jag verkligen inte på skrivarhumör, kanske för att det inte har hän¨t nåt som är värt att skriva om, men jag ska kansek gå ut ikväll och träffa sofi m. fl. jag ska nog duscha nu så alla får ha det bra, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah.

2008-04-28 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0