28 april

hello alla roliga människor som läser min blogg (haha det är nog inte så många)
idag vaknade jag jättetidigt (6.30) och gick upp och duschade. sen sminkade jag mig och fixade iording mig, och åt lite frukost. sen klädde jag på mig och allt sånt där. sen skulle jag dra till skolan och på vägen mötte jag louise och vi gjorde sällskap. på bussen mötte vi isabella och sen när vi kom till skolan hade vi svenska. det var trååååkigt! efter det hade vi so, och var i datasalen hela tiden. jätteroligt, haha. vi listade ut hur man fick ljud på datorerna. vi är fett smarta! haha. sen hade vi no och sen lunch. det blev pannkakor och vi var tjocka hela bunten och åt jättemånga med massa sylt och grädde, haha. sen hade vi musik och sen hade vi engelska. sen hade vi slöjd och efter det slutade jag! men när jag skulle åka hem, så hittade jag inte mitt busskort. så visade det sig att jag visst har tappat bort det.. ojojoj, aja baja på mig. men som tur var hade vi sparat den där lappen man får om man tappat bort kortet kan man få ett nytt, så jag får det nog om 2-3 dagar. får klara mig på bussremsa så länge. jaja sen iallafall kom jag hem och gick in på datorn en stund och smsade upp alla mina pengar. sen åt jag middag, thaimat/kinamat. efetr det såg jag på nytt läge påp tv3 och sen gick ajg in på datorn och drack varm choklad med min käre syster. men nu ska jag fixa västa coola designen på bloggen (om det går!). puss hej ha det bra allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0