29 april

hejsan allihopa
jag är i skolan i datasalen och har so. jag är nog förbjuden att skriva om andra saker än mexico men jag måste blogga lite. jag vaknade klockan 8 och gick upp och fixade mig. sen gick jag till skolan med louise (mitt busskort är borta så jag fick gå) och på vägen gick jag förbi pappas jobb och hämtade en bussremsa. sen gick vi till skolan och jag hade franska. fick tillbaka mitt prov, jag fick VG. det är iallafall bättre än jag föväntade mig. trodde att jag skulle få göra omprov. efter franskan hade vi matte och nu har jag so. på lunchen ska vi åka till stan och få gratis ben & jerry's. jag måste skriva om mexico nu men jag kanske skriver mer ikväll puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0