30 april

glad valborg allesammans!
idag har jag ledigt, jag har lov i 5 dagar! jätteskönt! igår var jag med ett par stcyen och vi skulle få sån där gratis den & jerry's glass men när vi var jättenära så stängde dom. dåligt tycker jag. sen provade jag en klänning på gina tricot och sen åkte jag hem och gick på fotbollsträning. det var ganska kul förutom en liten grej som hände. men jaja, efter det åkte jag hem och träffade sofi och sen kom louise till mej och vi kollade på ugly betty och desperate housewifes. det var jättemysigt. sen somnade jag jättetidigt, typ 11 haha. för jag var så trött!
imorse vaknasde jag ganska tidigt, typ 10, men då hade jag ändå sovit i typ 11 timmar. skönt! då gick jag upp och kollade på tv och var inne på datorn och smsade med sofi. men jag ska ringa min mamma för jag måste få pengar. sen ska jag träffa sofi, puss hej ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0