30 april

hihi hej igen
det är valborg och jag ska ha världens tråkigaste kväll. eller asså jag måste vara med på min lillebrors födelsedagskalas, men det slutar nio och då kan jag gå ut och ha det roligt. imorse (klockan 12 typ) gick jag och louise och handlade. jag handlade en sån där svart klänning från gina tricot med spets och en roset typ. haha! efter det var jag med sofi, olivia, angelica och jasmin idag. det var kul. vi var och kollade i affärer och på PEEETER! han är skoj, haha. aja, sen så gick vi på gina tricot och hm och bikbok och kollade på fina kläder. sen gick alla hem och jag tvingade alla att ringa mej när dom ska ut ikväll. roligtroligt med valborg asså. jag måste fixa mig, men ring alla som vill ses på valborgskvällen. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0