7 april

hejhej
idag vaknade jag ungefär klockan 7, men somnade om och gick upp ca en kvart senare. då sminkade jag mig och sen gick jag och åt frukost. sen klädde jag på mig och borstade tänderna och gick till skolan. ute var det askallt men som tur kom bussen på en gång. sen så åkte jag till skolan och hade svenska. vi såg på ondskan hela lektionen. mysigt var det faktiskt! men det är ju min favoritfilm, hihi! sen hade jag so och no och sen hade vi lunch. det var jääätteäcklgit så jag gick till ica och köpte något att äta + en snickers. sen hade vi musik, det var jättekul (för att vara musik, såklart!) för vi fick spela vilken låt vi ville, jag ska spela wonderful world och någon annan som jag har glömt. sen hade vi engelska och läxförhör. jag fick alla rätt! sen så efter skolan gick jag och louise till ica och jag köpte en 1,5 liters hallonsoda. haha. sen gick jag hem och såg på greys anatomy och laddade ner ett par låtar. nu är jag inne på datan och ser på tv och om ett tag kommer pappa hem med indisk mat. men jag ska gå puss hade det bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0