9 april

hejhej!
idag hade vi halv studiedag vilket innebar att vi slutade klockan 12. jag vaknade klockan tio över 7 och sminkade mig och åt frukost. sen klädde jag på mig och rusade iväg till bussen, som jag ändå missade. så jag fick stå och vänta utomhus i 4 minuter och det var iskallt. när jag väl kom till skolan mötte jag isa, louise och isabella och sen gcik alla åt olika håll för att ha b-språk. DÖTRIST! sen så hade vi engelska och jag läste hela lektionen och sen hade vi lunch. sen hade vi gympa och sen slutade vi. då åkte jag och louise till mcdonalds och åt och sen gick vi i affärer. sen åkte jag till hornsgatan och gick på frisörsalong. där färgade jag håret. jag vet inte om det blev bra, kan inte riktigt avgöra det.. jaja sen åkte jag hem och efter ett tag kom angelica hem till mig. vi var inne på datan och sen gick vi ut med moses. sen så var vi inne lite mer på datan och sen åkte hon hem. då åt jag middag. efter middagden duschade jag och sen skulle jag spela tv-spel men då var playstaytionet trasigt hihi. då fikade jag och sen gick jag in på datorn igen. nu pratar jag med nettan och vi ska spela fotbollsmatch imorron och det ska bli jättekul. haha, vi måste slå alla. aja, jag ska gå puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0