skoldag

Hej, jag är sjuk. jag har feber och är asförkyld men jag gå i skolan ändå haha. men jag slipper gympan imorron iaf. men men, just nu sitter jga och kollar på project runway men jag vet redan vem som vinner, vera berättade att det sista avsnittet sändes när hon var i usa så jag vet!!!! det är christian, bra eller hur?!?! jag ska också skriva en lista, men det är mest för mig, ni behöver inte läsa.

Måste köpa:
-Chinos
-Någon hudkräm
-Mobilpengar
-och så är jag skyldig typ sammanlagt 140 kr till mirjam och olli. jaja ska snart sova är så trött man kan bli. ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du berätta det. Såg inte vem som vann innan du berättade det. Så nu förstörde du stämningen för mej när det gick.

2008-09-09 @ 20:38:52
Postat av: Miranda

men förlåt bli inte så sur!!

2008-09-14 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0