Abgymnic?

Haha, den fungerar väl typ som en Abtronic, en på tv-shop ni vet? Aja, jag vet iallafall. Jag har haft den hemma i två år typ, den har legat och skräpat utan batterier, men idag köpte pappa nya åt mig. Så här sitter jag och tränar magen, helt utan ansträngning. Om den fungerar eller inte vet jag inte, men det känns faktiskt som om musklerna drar ihop sig, och efter 10 minuter känns magen något fastare. Haha, aja, ska ha den på under hela kvällen bara för att.

Ikväll kommer iallafall Elin över, hon kanske sover här eller nåt, men vi ska nog kolla på film och chilla. Har inte träffat henne på jättelänge, så det ska bli mysigt! Jag var och shopp(s)ade förut med min syster och hennes Elsa, och jag köpte nästan ingenting, men jag la undan en jättesnygg klänning på Gina, som jag hoppas hoppas hoppas att jag får på julafton. Så mamma och pappa får passa på och köpa den imorgon, så den inte tar slut, hihi. Nu ska jag träna magisen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0