Fredag

Hej allihopa!

Nu är jag hemma, har varit på stan med Louise en stund, och jag köpte en julklapp. Min 1:a för i år faktiskt! Nu har jag jullov, i 3 veckor! Eller 20 dagar, men det är ungefär samma sak. Har lite blandade känslor inför det, av lite personliga själ, haha! Men jag är mest orolig inför nyår. Jag vill göra något kul, men jag hittar inget?  *suck* Nu är det bara 5 dagar kvar till julafton! Kan faktiskt inte fatta, det är helt sjukt! Imorgon på dagen ska jag nog julhandla, för jag ska åka skridskor med Isa på kvällen, och jag måste köpa henne en julklapp. Jag fick 2 idag förresten, eller 3 egentligen. 2 av Isa och en av Isabella. Av Isa fick jag doftljus som luktar choklad, och även badsalt. Av Isabella fick jag en "make-up-set", eller vad man nu ska säga. Det var en necessär med sminkredskap. Jag hade inte köpt än, för jag fick barnbidrag idag, men imorgon ska jag nog på en shoppingrunda, och kanske fika efteråt.

När jag var på stan idag köpte jag en present till Elin, och ett linne till mig. Hahaha varenda gång jag ska köpa present till någon anna slutar det alltid med att jag kommer hem antingen med en present + något till mig, eller bara något till mig. Jag kan bara inte låta bli att handla det jag ser.. Ikväll ska jag vara barnvakt till min lillebror. Mysig, och jag får pengar för det. Men jag har ingen lust att sitta hemma i typ 6 timmar med min lillebror och hans kompis så jag kanske bjuder över nån, men jag tror nog att det ommer sluta med att jag sitter ensam kvar... typ! Jag kan fota mitt snygga linne som jag köpte, men det blir nog ikväll. Vi hörs då? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0