Hej!

Jag sitter och kollar på lite OC. Länge sen jag såg det, har nästan glömt bort hur bra det är.. Jag har inte skrivit på hela dagen, men jag har varit upptagen på andra håll, och inte haft vare sig lust eller ork att blogga. Jag var under dagen ute på stan en stund med Isabella och hennes kompis Fanny. Jag hittade ingenting, förvånansvärt, men jag ska väl leta vidare, men det får bli på måndag, för imorgon ska jag till landet och kommer hem på söndag någon gång. Jag skulle ha handlat en tjocktröja på American Apparel idag, den är helt underbar, typ världens härligaste, men jag glömde bort det, så jag får hoppas av hela mitt liv att den finns kvar på måndag.

Hahaha, ni vet när man ätit för mycket, så att magen liksom ser ut som ett litet berg? Så ser jag ut just nu, fast kanske 4 gånger värre, ärligt talat tror jag att jag har ätit för 1 vecka.. hahaha! Och jag råkade visst även äta en påse chips nyss också.... Nej, från och med nu ska jag vara nyttig.. Nej nu känner jag att jag inte har något vettigt att skriva, så jag ska nog runda av det hela, och säga godnatt. Så; godnatt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: s

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAaaaaaaaHHHHHHHHHHHHHHAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaASAAa

2008-12-27 @ 15:27:03
Postat av: Miranda

?

2008-12-28 @ 16:51:33
Postat av: Anonym

oj jag råkade visst äta en chipspåse nu. oj min mage har blivit ett berg. ojsan

2009-01-05 @ 16:42:10
Postat av: Miranda

oj oj oj. har du något problem med det eller? jag älskar chips, men ibland växer magen då? vad ska jag göra åt saken?

2009-01-05 @ 18:16:29
URL: http://mirandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0