James Bond?

Hej!

Jag har inte skrivit på hela dagen, eller tja, sen morgonen. Jag har varit och handlat skor. De är väl inte så snygga, men jag behövde verkligen ett par skor. Idag fick vi hem en jullåda, med massa gotter i. Typ choklad, nötter och mandelmassa. Mummes!

Jag och mamma kanske ska gå och se den nya James Bond, men man måste ju äta popcorn och jag vet inte om jag kan äta popcorn... Jaja, imorgon ska jag iallafall till skolan som vanligt, och jag hade tänk köpa lite julklappar efter skolan, Isabella skulle till stan så jag kanske åker med henne, om hon fortfarande vill. Aja, jag är jättetrött så jag orkar inte skriva mer, men vi hörs. Hugs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0