Lördag

Godmorgon!

Jag ska snart iväg så det här blir nog ett kort inlägg.. Jaja, igår hade vi lussekampen, och vi kom 6:a allt som allt av 24 klasser, och vi slog en massa rekord. Bra va? Mindre bra var att jag sa till en annan 8:a säkert 30 gånger: Vi är så mycket bättre än er bla bla bla, och så visade det sig att det inte var så.. Hahahahahaha, så pinsamt! Efter lussekampen hade vi lussefika med klassen, men det var typ inga som kom... Jag fick iallafall med mig en massa gotter, typ kaka och saft och kaffe. Haha!

Idag, efter tennisen, ska jag och min syster gå och handla julklappar och fika. Det ska bli mysigt, för jag har inte gjort något med henne på ett tag. Och juste, idag är det lucia, trevligt, huh? Så jag önskar er en bra lucia, och så hörs vi i eftermiddag! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0