Lördag

Hej!

Hur har ni det? Bra, antar jag, det är ju jullov! Jag har det också bra, jag sitter och äter falafel i bröd och Elin kommer om ett tag. Fast jag har haft en jävligt tråkig dag. En dålig start på jullovet, jag har bara shopp(s)at lite, och spelat tennis och sen vart hemma. Hittade världens snyggaste jacka idag på H&M, och jag bara måste ha den. Fast jag är bombsäker på att jag får den i julklapp. Hihi! Sen hittade jag också en underbar tjocktröja på American Apparel, ska lägga undan den imorgon, då jag är ute och handlar julklappar (tror jag...).

Egentligen skulle jag ha gått på konsert ikväll, men det var 18-årsgräns där (de spelade på en krog), så jag fick inte gå. Vi skulle ha gå hela familjen, eller jag, mamma, pappa och Mirjam. Men vi fick inte gå ändå, trots att vi hade föräldrar med oss. Synd va? Nu kom min syster hem, så jag ska prata lite med henne, men vi hörs kanske ikväll... eller imorgon! Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0