Måndag

Hejsan! Måndag igen, nu är det bara 23 dagar kvar till jul! Längar som fasen. Igår pratade jag och mamma om att åka till New York under nyår, och inte få så många julklappar. Jag vill ju ha julklappar, men New York? Ah, vet inte vad jag ska göra... Aja, idag har jag varit i skolan och jag hade NO-prov, som jag så klart hade glömt bort att jag hade, så jag hade inte pluggat.. Men jag tror det gick rätt bra!

I morse såg jag på julkalendern, haha den var skitdålig... Men jag ska kolla varje dag ändå, för någon dag kanske jag hinner blogga också under tiden. Och juste, i morse fick jag den 1:a av de 24 små presenterna i the Body Shop's julkalender. Gud jag längtar så mycket tills imorgon då jag får se vad nästa paket är. Hehe!

Jag skriver kanske ikväll, men jag ska sova jättetidigt för jag är så jäkla trött, så det blir nog en snabbis då. Kram!


Här är vad som låg i dagens paket, parfym Aqua Lily.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0