Måndag

Hej!

Ny vecka igen. Känns som allt går så himla snabbt. Nästa vecka slutar vi, och har lov i 3 veckor! Verkligen jättehärligt... Men jag har fortfarande 2 veckor kvar, innehållande endast 1 (!) prov, nu på torsdag. Idag har jag varit i skolan, måndagarna är rätt chill, vi har svenska (vår svenskalärare låter oss gå ut och "walk-and-talk":a på lektionerna så vi har i stort sätt rast under hela tiden) 2 gånger, och så hade vi ingen SO idag.. Så min måndag har varit lugn, inte så mycket att göra.

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, ska äta lite middag, sen duscha och till sist kolla på julkalendern på datan de 3 avsnitt jag missat, och sen sova! Men nu ska jag spela spel, hihi. Vi hörs kanske innan läggdags, puss!



Lägger upp en bild från i somras, åh, vill ha värme igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0