Måndag

Hej på er alla! Har inte bloggat idag, det blir inte så ofta nu för tiden. Men jag är ju så trött. Och så mycket i skolan. Och så himla mycket i hjärnan att jag nästan sprängs. Undrar om den kan göra det. Sprängas alltså. Eller iallafall bli översvämmad. Haha, fan vad sjukt det skulle vara, om man inte kunde tänka mer, för man tänkt för mycket. Isåfall skulle jag nog ha varit död för länge sen, eller översvämmad.

Men, men. Har ni haft en bra dag? Jag har haft en helt okej dag, väldigt chill och sånt, men jag är så trött nu för tiden. Jullov om 4 dagar! Kan ni fatta, 4 dagar? Herregud, och i skolan har vi ungefär inget kvar! Har sovmorgon imorgon, för min svenskalärare vill tydligen inte ha oss imorgon bitti. Haha, hon är ju helt sjuk. Har jag nämt att det ser ut som om hon badat i olivolja?...

Just nu sitter jag och kollar på Hey Baberiba, men jag ska väl snart sova, eller iallafall tvätta av mig och sånt! Men nu ska jag kolla vidare, och dricka upp mitt te. Vi hörs nog imorgon, om jag orkar blogga då, dvs. Puss!


Haha, här är en bild från i helgen, jag spelade Wii

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha wii e så jäkla kul!!

2008-12-16 @ 17:50:31
URL: http://isaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0