Måndag

Hej!

Jag sitter i köket med en kopp mangote och försöker lista ut hur jag ska hinna köpa alla julklapparna tills i övermorgon, julafton! Kan ni fatta, 2 dagar kvar, det känns faktiskt helt overkligt. Dock känns vädret inte direkt juligt, och jag har 6 julklappar kvar att köpa, så jag är lite stressad just nu... Nej, nu när jag pratar om det fick jag lite panik, jag vet ju inte vad jag ska köpa till alla, hjälp!

Igår var jag iallafall och åkte skridskor med Isa, och ni kan inte fatta hur dålig jag är. Hahaha, jag åkte som bambi på hal is... Och så var det några barn som skrämde mig och försökte åka på mig... Usch... Skridskor är iallafall lite smått juligt. Och med tanke på julen, imorgon går en jättegullig julfilm på 5an, ungefär 20 över 11, Eloise at Christmastime heter den, den går varje jul! Den är verkligen jättefin, ni borde se den..

Jag ska nog göra en lista på allt som behöver göras inför Dagen (med stort D, haha), ja, julafton alltså. Så vi hörs senare, puss puss!


Igår när vi åkte skridskor. Hahahahaha, vilket jävla ansiktsuttryck. Jag var jätterädd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0