Nu var det dags

1 minut kvar. Sen är det julafton. Wow, känns lite overkligt.. Jag ligger inne på rummet och nästan räknar ner. Har klätt granen, den blev fin. Har även sjungit julsånger med familjen och ätit choklad. Ska ta mig en kopp te snart, kan inte riktigt sova. Är lite för pigg för det. Är lite för trött för att ladda upp bilder. Ska nog städa lite nu, det sista. Sen är det sängen för mig. Och imorgon..... presenter!!! Älskar det, haha. Ska försöka klämma in ett litet inlägg imorgon, får se om jag hinner. Brukar alltid ha en massa tid över på julafton innan vi beger oss till morföräldrarna. Annars, om jag inte hinner, GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: isabella

merry babe!!

2008-12-24 @ 12:48:59
URL: http://isabellau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0