Onsdag

Hello! Har inte skrivit på hela dagen, pga att jag har varit upptagen i stort sätt hela dagen. Jag bakade idag under hemkunskapen, och jag och Valter "råkade" äta upp Gustaf(v?)s kakor, hehe. Han är jättearg nu och vägrar att prata med mig... Men men, de var ju så goda! Efter skolan åkte jag hem till Isa och var där en stund, innan jag åkte till teatern. Vi övade igenom hela pjäsen, och vi ska spela om 2 veckor! Ah, nervös...

Just nu sitter jag och kollar på Grey's Anatomy, det är ganska sorgligt, det är massa Denny i det här avsnittet. Haha, idag har jag gjort en önskelista, jag önskar mig ganska lite saker (för mig lite..) och jag hoppas så innerligt att jag får det jag önskar mig. Ehm, jag måste kolla vidare nu, det är så bra! Kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0