Pepparkakshusbak och Titanic!

Sitter och ser på Titanic, den går på 3:an just nu! Har så många minnen från den filmen, lite sorgligt faktiskt, och med tanke på slutet av denna film så kommer jag antagligen gråta ihjäl mig! Jag var inte på innebandyn, för jag hade ingen klubba (jag tror Angelica har min) och man får inte gå utan. Så jag bakade pepparkakshus, eller "bakade", det gick inte så bra, haha. Det gick sönder.....

Ska kolla vidare, jag vill dygna inatt, haha min syster gjorde det igår, så jag funtar på det... Jaja, ska kolla nu, puss!


Pepparkaksbak <3



Jag och brorsan diggar Alice Cooper

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej! Vad bra:P Men vadå vad skrev jag?? Inte något elakt vaa?

2008-12-17 @ 18:48:36
URL: http://isaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0