Söndag

Förlåt för dålig uppdatering! Har varit upptagen under hela dagen. Jag ska snart gå och sova, jag är så sjukt trött, har varit det hela dagen. Idag har jag iallafall fikat på mina syskons café, bakverket, där jag åt världens godaste sallad, och myste. Efter det åkte jag hem och sen till tennishallen där jag spelade med mami. Jag är en så himla dålig förlorare att jag började gråta, jag är lite överkänslig på just att inte vara bäst.. Sen gick vi hem iallafall, och på vägen stannade vi och köpte lite mat, och jag köpte Ciquita Smoothie, den var jättegod!

Nu sitter jag och kollar på Wallander, och ska nog gå och lägga mig i långpausen.. Imorgon ska jag upp tidigt, har ju skola! Denna veckan är det lucia, och vi har ett jätteroligt evanemang den 12:e i skolan. Efter det har vi lussefika med klassen. I think... Nu ska jag kolla vidare, det är jättespännande. Juste, idag fick jag en jättefin present från the Body Shop: Cranberry Body Butter. Luktar skitgott! Vi hörs, kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0