Söndag

God morgon! 3:e advent idag, vilket innebär endast 1 ½ vecka kvar till jul! Och bara  dagar kvar till skolan är slut, jullov! Jag vaknade för runt en timme sen, och har bara druckit en kopp kaffe och kollat på tv. Men snart ska jag äta frukost... eller lunch, eller vad man ska säga. Frunch?

Idag ska jag inte göra något särskilt, kanske ut på stan om jag orkar, troligen inte... Men jag måste köpa julklappar, har inte köpt en enda faktiskt.. Men det kommer väl bli en vanlig söndag, framför tv:n med en massa mat, haha! Fast jag måste städa kom jag på, mitt rum ser inte allt för bra ut.

Igår körde jag Wii uppe hos några grannar, det var skitkul, och Elin var med också. Haha, jag var skitbra *host*. Nej men jag var helt okej, roligt var det i alla fall. Men nu ska jag äta, jag tog lite bilder igår, som jag kan lägga upp senare, just nu orkar jag inte, vi hörs. Puss puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0