Tisdag

Hej!

Sista skoldagen imorgon, eller sista "riktiga" skoldagen. Och jag har bara halvdag, eftersom jag har teateruppspel så måste jag göra en massa saker där! Jag ska möta Belinda någon gång vid halv 1, och vi ska åka tillsammans till teatern. Jag är jättetrött idag, jag har varit i skolan, men jag har ju inga lektioner längre, men jag tycker fortfarande att det är utmattande. Jag fick slutbetyg i en massa ämnen idag också! Matte, SO, slöjd och jag fick ett MVG! Åh, jag är fett nöjd. Dock kunde jag, om jag hade fått lite bättre betyg på senaste matteprovet (det gick skitdåligt....) så hade jag kunnat fått MVG där med, fick ett "starkt" vg. Men i slöjd fick jag MVG, jag älskar ju att sy!

Nu ska jag sluta prata om skolan. Ikväll har jag innebandy, vet inte om jag orkar gå, men jag gör nog det, jag tränar ju aldrig längre.. Klockan 8 är det iallafall Ugly Betty, och 9 är det Titanic på 3an. Har inte sett den på länge, den är verkligen bra. Dock gör den mig på jäkligt dåligt humör, dels pga. att den är sorglig, men också för att de är så kära. Lyckligt. Jag är bara olyckligt kär, eller kär och kär, jobbigt är det iallafall... Att gilla någon som inte gillar en själv (I think....), är fan det värsta som finns! 

Nu ska jag kolla vidare på One Tree Hill, och så ska jag fixa lite te. Vi hörs nog ikväll, kram!




Kommentarer
Postat av: Anonym

är du som komenterar taskiga saker på min blogg ??

2008-12-16 @ 17:10:19
URL: http://isaulander.blogg.se/
Postat av: Miranda

nej vem har kommenterat? förut var det någon som kommenterade på mig med!!!!!! :O

2008-12-16 @ 17:14:10
Postat av: Anonym

skumt. kan det vara fjooortisar??:O

2008-12-16 @ 17:48:58
URL: http://isaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0