Tisdag

Hej!

Hjälp! Imorgon är det julafton. Imorgon. Förstår ni hur sjukt det är. Imorgon, 1 dag, mindre än 24 timmar. Då är det jul. Nu är det jul igen. Det känns inte så. Ute är vädret ungefär som på en iskall vårdag (okej, jag har inte varit ute, men det ser ut så!). Jag är inne på rummet och julstädar. Mamma och jag slog vad om 100 kronor att jag skulle/inte skulle sortera alla mina papper, skolpapper och sånt. Jag får alltså hundra kronor om jag gör det, eller jag är skyldig henne så mycket så om jag vinner kommer jag alltså inte vara skyldig henne det..

Förresten, såg ni Eloise i morse? Jag gjorde, är fortfarande lika kär i den! Världens gulligaste film, jag bara måste köpa den, båda två (det finns ju en Eloise film till, Eloise at the Plaza!)..

Igår handlade jag julklappar, nu ska jag bara köpa 3 till. Och jag vet vad jag ska köpa, eller iallafall 2 av 3.. När jag var ute och handlade med mamma hittade jag min parfym. Min parfym. Eller inte min, men jag trodde man bara kunde köpa den på nätet (där den förövrigt är skitdyr!), och så fanns den inne på Åhlens. Den luktar sockervadd, och godis. Precis min typ av lukt. *hoppashoppashoppas* att jag kommer få den!

Nu måste jag städa, och tjäna 100 spänn. Vi hörs senare, och jag kanske tar kort på granen, vi ska klä den ikväll! Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0