Tisdag

Hejsan!

Jag har inte skrivit nu, på ett tag, men jag har inte orkat, som sagt. Och så har jag varit upptagen med vänner osv. Just nu sitter jag och håller på att lägga in lite låtar på iPoden och spelar tetris. Och äter lite frukost också. Idag måste jag ut och handla julklappar, för jag ska ju byta imorgon med storasyskonen, vi brukar ha en liten mini-jul på nyårsaftonsdagen. Har dock ingen aning om vad jag ska köpa till 3 st vuxna och 1 baby.... Jaja, jag kommer väl på någonting!

Imorgon är det nyårsafton! Fatta hur snabbt det här året har gått. Och jag fyller år om 10 dagar! Herregud, allt går så fort... Och jag måste börja tänka ut nyårslöften.. Nu ska jag gå, men vi får höras. Jag kan visa min nya hoodie från AA sen också, världens skönaste! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0