Tisdag

Hejsan! Har ni haft en bra dag? Jag är jättetrött, men snart ska jag gå och spela innebandy. Efter det är det UB och DH. Alltså en riktig tvkväll! Idag har jag varit i skolan, och vi har nästan inga vanliga lektioner. Eller vi har det, jag ser det bara inte som något viktigt så jag jobbar inte så mycket. På franskan kollar vi på film nu för tiden, Amelie från Montmartre. Jag älskar den filmen, hihi. Och i skolan har jag även sytt några jättefina necessärer, likadana som man kan köpa på Designtorget för 179 kr, så jag sparar massa pengar och kan ge bort dem i julklapp!

Mamma kom nyss hem, hon har varit och köpt soppa, Romana heter den, min favorit! Men jag ska snart gå till träningen, så det är bäst att jag börjar packa kläder och sånt. Vi hörs, puss & kram!


En gammal bild - orkar inte ta nu hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0