Torsdag

Hola guapos (haha stavas det så?)!

Har ni haft en bra dag? Jag har inte skrivit idag, för jag har inte direkt något att skriva om nu för tiden.. Jaja, idag har jag iallafall varit i skolan (hahahahaha, i skolan är jag helt GALEN!) och efter den så övade vi till vårat luciatåg som vi ska ha imorgon, i klassen. Vi ska nämligen ha lussefika imorgon efter lussekampen (den med skolan ni vet?) och då ska några ha lussetåg, jag bland andra.. Jag ska vara lussebulle! Haha, så jävla coolt! Jag ska ha på mig gula tights och en gul stor tee och så ska jag ha på två stora, svarta bollar = russin! Coolt eller vad? Imorgon får ni se bilder, I think hihi!

När jag var och köpte lussebullekläderna med mamma passade jag även på att köpa glitter (till imorgon också) och glitterspray till håret! Ni vet sån man hade när man var liten, haha så snyggt! ;p Imorgon på lussekampen ska några i min klass och jag ha på oss krigsutrustning, ni vet krigsmålning och tennisstrumpor och sånt. Så jävla kul, haha!

Åh, vet ni vad jag gjorde i min skola igår? Det var dels det jag menade med galen..... Jag satt vid matbordet i matsalen, och så gick jag fram till några tjejer (som förövrigt redan innan nog tyckte jag var lite konstig, vad ska de tro nu?..) med mitt vattenglas, bytte vattenglas med en av tjejerna, gick sen iväg och så kollade de konstigt på mig, och då sa jag: Men gud, är det här ditt vattenglas, jag trodde det var mitt! Och så gick jag iväg. Okej, det kanske inte låter så kul, men gud vad vi skrattade! Haha, och idag, så gick jag fram till samma tjejer (även denna gång med ett glas med vatten-ochjagvillinteprataomdet) och la ner det på deras bord. Så sa jag: Åh jag tror ni glömde erat vattenglas, varsågod. Ingen orsak. Alltså, det kanske inte låter så kul, men seriöst vad roligt det var då! De måste ju tro att jag är sjuk på något sätt (vilket jag antagligen är, hahaha!). Jaja, jag ska nog dricka lite te nu, och ta det lugnt. Jag har sovmorgon imorgon, så jag får sova 1 och en halv timme extra! Skönt va? Puss, så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0