Torsdag

Hola!

Har inte skrivit på några (någon?) dag, men jag har inte vare sig haft lust eller tid, och igår kom jag hem runt 7, och då var jag så trött att jag inte orkade. Jag hade nämligen uppspel på teatern, men det gick skitdåligt! Haha, vi gjorde fel i varenda scen! Men alla sa att vi var bra ändå! Idag var jag i skolan, först, och sen åkte vi med klassen till Gamla Stan's julmarknad. Det är en tradition, dom vi faktiskt haft i 5 år (tror jag?), ända sen 4:an. Vi var där och fikade och sånt, och jag frös ihjäl haha. Marknaden är ju utomhus så ni kan tänka er att gå omkring utomhus i 2 timmar, kissnödig dessutom! Usch, vad hemskt det var! Men det var mysigt där, såklart. Det är det alltid!

Idag märkte jag att jag nog håller på att bli sjuk. Såhär innan jul! Jag hyperventlilerade en massa, och så har jag yrsel och mår illa och har ont i magen. Trött är jag också, men jag har sovmorgon imorgon, så jag får en lång natts sömn. Nu ska jag leta reda på en massa gamla bilder som jag tror finns i en hårddisk någonstans i huset! Hörs, puss & kram!



Den här fina flickan fikade jag med idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0