1 juni

Hejsan folks! Hur mår ni? Jag mår ganska bra, är lite trött bara och helt sjukt ledsen, för jag har utegångsförbud. Nu är det 1 juni, tänk vad tiden går fort! Det är bara 9 dagar kvar till skolavslutningen, och imorgon ska jag gå och kolla på skolavslutningsklänning, och skor. Jag vet att jag inte har skrivit på ett par dagar och det är p.g.a vissa händelser, och så har jag varit på landet. I går spelade jag fotbollsmatch, och sedan åkte jag till landet. Idag har jag varit på landet hela dagen och badat och så. Jag kom hem runt halv 7, och har inte gjort så särskilt mycket. Imorgon är det skola, vi ska ha fotbollsturnering och mitt busskort är borta så jag vet inte hur jag ska ta mig dit.. Jag ville bara säga tack till Olivia, Jasmin, Angelica och Sofi, jag älskar er! Ja, nu ska jag gå, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0