3 juni

Hej alla glada! Åh jag är på så himla bra humör idag, jag har trots ett par skavanker haft det jättekul, förutom att min mobil är trasig också... Imorse hade jag håltimma på morgonen, och jag och Erik gick omkring på skolgården och hade det allmänt tråkigt. Sen så åkte vi iväg till det där vernissaget som var riktigt kul faktiskt, alla hade gjort jättefina saker! När vi skulle åka tillbara till skolan så åkte vi i förväg från lärarna och på tunnelbanan var det ett par turkar som började prata med mig och Isa och sa att vi såg ut som Mary-Kate och Ashley. Det var jättekul, och sen gick vi av och skulle åka buss men vi var ju inte med lärarna så jag kunde inte åka eftersom jag inte har nåt busskort längre för att det är borta. Så jag fick inte åka med, men som tur var fick jag åka med nästa buss. När vi kom till skolan var det lunch och den var jätteäcklig. Så jag åt bara en halv minipotatis haha! Sen träffade vi Wille och han gav oss godis. Men när vi hade köpt det så kom Gabbe och ja, jag vill inte gå in på detaljer men det var iallafall jättepinsamt av en speciell anledning. Det var den dåliga delen av dagen.. Efter skolan gick jag och Isa hem till mig och vi var inne på datan. Sen mådde hon dåligt så hon gick hem. Efter det så kom Sofi och sen gick hon hem. Snart ska jag på någon picknick-grej med skolan och sen ska jag gå hem och kolla på Gossip Girl och Desperate Housewifes. MYSIGT! Ja, nu är mamma och handlar picknickmat, jag ska få thai-mat. Mums! Ha det bra allihopa, hoppas ni haft en lika bra dag som jag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0