3 juni

Hejsan! Tänk nu är det 3e juni, det är ju bara 6 dagar kvart till skolavslutningen. Min lillebror har skolavslutning om 2 dagar, så himla orättvist! Snart ska jag gå till skolan, sitter här och äter frukost, snart måste jag klä på mig också men jag har typ inga kläder så jag får se vad det blir. Jag har franska, usch det är verkligen universums tråkigaste ämne. Men sen efter det ska jag och min klass åka och kolla på nåot vernissage som niorna gjort, tråkigt I guess. Igår hade jag det jätteroligt, Jag var på fotbollsturnering i Hammarbyhöjden med min skola, och där så när jag skulle fylla på min vattenflaska så blev jag överfallen av jättemånga killar som hällde vatten på mig, Sofi och Isa. Haha, det var jättekul. Men min kläder är fortfarande blöta, haha! Ja, nu ska jag nog börja dra mig så att jag hinner till skolan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0