4 juni

Hello! Hur mår ni? Jag mår bra, är ganska trött bara. Idag har jag haft en helt vanlig onsdag, inte tråkig, inte roligt. Jag var i skolan klockan 8.10 och hade franska, vi kollade på nånon film om en lite björn, vi fick sluta 20 minuter tidigare så jag och Johanna E satt ute och solade. Sen hade vi engelska och vi fick sluta 40 minuter tidigare, det enda vi gjorde var utvärdering. Sen hade vi matte, och jag gjorde diagnos, sen fick man gå. Jag slutade därför typ 40 minuter tidigare på matten med. Sen gungade jag (haha) med dom i 7D och pratade med någon Elliot som gick i min förra skola. Sen så hade jag gymnastik och vi hade brännboll, jag gjorde ett frivarv!!!!! Cool, första gången tror jag, iallafall på flera år. Sen hade vi lunch, och det var grillfest haha! Man fick en sån där Yoggi Yalla, och grillmat. På lunchen gjorde vi nog inget särskilt och sen hade vi SO. Där hade vi utvärdering och fick prata i våra grupper om teatern vi ska spela upp imorgon, vi har inte övat någonting så det blir antagligen en katastrof! Ja, efter skolan (vi slutade typ 15 minuter tidigare) skulle Isa och Vera på någon Råd-grej och få Grönan-åkband, så jag, Louise och Judit var tvugna i typ 20 minuter på dom, sen kom dom och vi gick hem. På vägen ville jag ha vattenkrig men det ville ingen annan så jag hade det med mig själv, haha! Sen kom jag hem, och satte mig vid datan. När min lillebror kom hem hade jag, han och Nora vattenkrig på min gata. Haha! ja, nu har jag ingen aning om hur dagen ska se ut, jag är SÅ uttråkad nu för tiden. Kan inte sitta still mer än 5 minuter.. Ja, tills 9 har jag ingen aning om vad jag ska göra, men klockan 9 är det säsongsavslutning på Grey's Anatomy, och sen är det Sex & The City.  Ska nog bege mig.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0