summer

HEJSAN! Hur mår ni? Jag mår bra, jättebra faktiskt. Idag har jag varit i skolan och haft det kul. Inga viktiga lektioner, håltimma i 3 timmar och efter skolan hade vi vattenkrig. Oturligt nog hade jag en vit tröja så den blev genomskinlig! Haha, sen gick jag och Isa hem till mig och jag kom fram till att jag är intresserad av typ 10 pers, haha. Player.. -.-
Ja, sen åt vi gotter och ringe till ruly människor, och sen åkte vi och jag köpte en bikini, den var jättefin. Sen åt jag grillad middag på taket, sen gick Alva, jag, Isa, Jenny och Nora ut i timmis. Nu ska jag vara lite social och vara med mina vänner. PUSS

P.S Den rosa bikinin har jag köpt och den svarta ska jag köpa
               
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0