godnatt

Godmorgon! Kan inte sova, är jätte pigg och håller på att bli alldeles uttråkad. Läser andras blogger och har tråkigt. Imorgon skulle jag egentligen gå på Gröna Lund med Lousie och hennes kompis men de fick bara vara ute till 3 (fråga mig inte varför!) så jag orkar inte följa med, istället ska jag och Isa gå och bada på eriksdalsbadet, det ska bli jättemysigt. Jag satsar på att bli riktigt brun sommaren 08, haha. Nu kan jag kanske skriva en Måste-köpa-lista. Inte för att någon behöver läsa det är mest för mig att komma ihåg.
Måste Köpa:
Vattenfast mascara från Helena Rubinstein, 275 kr
Skolavslutningsklänning
Skor
Bikiniunderdel + en till bikini med underdel (den svarta jag visade)
Ja, nu ska jag försöka sova, men jag skriver nog senare idag (fredag). Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0