Adios Amigos

Jag fattar inte att jag behövde gå upp 20 över 9 på sommarlovet! Men men, om man har en hund så är det ett måste.. enligt min pappa! Hur mår ni då? Jag mår jättebra, ska snart äta, vi har jordgubbar hemma så jag kan äta jordgubbar och mjölk till frukost! Mums! Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, vädret är lite bättre än igår så man kanske inte behöver jeans eller höstjacka! Det hoppas jag på. Mm, jag hade familjemiddag igår, min syster har gått ut 9:an så hon fick lite presenter och sånt! Roligt! Jag fick mobilpengar av min mormor, visst är hon härlig!? Haha! Mm, men nu ska jag äta frukost, kanske skriver ikväll eller något sånt! Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0