Back in town

Äntligen tillbaka in till stan, och det är inte så himla kul! Ingen är hemma men som tur är ska jag åka med Elin och Maja till Bohus Malmön som ligger någonstans, ungefär vid Göteborg tror jag! Så det ska bli kul! På landet har jag ätit en massa glass och firat midsommar och åt jättemycket tårta, och andra godsaker. Jag äter verkligen hela tiden. Hahahaha! Ja nu ska jag nog snart äta, är jättehungrig.. Oj nu blev det mera mat haah. Ja jag får nog skärpa mig och börja motionera mera och äta mindre så jag inte blir en stor fettklump. Men bara för att så kan ni få en bild på en jättego glass! Puss M
                      


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du äter mindre och motionerar mer kommer du bli äckligt smal, smalare än vad du redan är

2008-06-23 @ 22:01:19
Postat av: Miranda

Haha, jag håller inte riktigt med dig, men jag ska inte försöka bli smalare jag ska bara försöka att inte bli tjockare :)

Puss, vem du än är!

2008-06-28 @ 23:49:25
URL: http://mirandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0