Håkan-fredag

Nu är det fredag igen, niceeeeeee! Idag är det Håkan Hellström-konsert på Gröna Lund, det ska bli jättemysigt. Jag har inte bestämt än om jag ska dit tillsammans med mina kompisar, eller om jag ska dit klockan tre, med min syster och hennes kompisar. Min syster vill faktiskt (förengångsskull) att jag ska åka med henne så jag får se vad det blir. Jag vaknade halv 12 och har typ ätit lite frukost och sminkat mig lite. Jag är fortfarande skittrött, men jag får nog inte gå och lägga mig igen då kan det bli att jag sove hela dagen, och även fast det är det jag helst vill så är det nog bäst om jag låter bli. Nu ska jag nog gå, men ni kan få en bild på sööööta Håkan! Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0