Hello

Hejsan! Idag har det varit en jättehärlig dag! Jag började skolan klockan 9 och så städade jag mitt skåp lite, och ett fönster och sen hade vi rast. Sen skulle alla i klassen åka till Långholmen men jag och Isa stannade kvar en stund och åt i skolan för det var pannkakor med sylt och grädde! Sen bar det av till Långholmen, och jag, Isa, Louise och Isabella badade, det var riktigt varm i vattnet. Imorgon är det skolavslutning och sen ska vi nog antagligen gå till Gröna Lund. Nu sitter jag och Isa och kollar på Svampbob! Det är avsnittet när Steke nästan dör! Usch, det är hemskt! Vi har ätit glass ute, det är så himla skönt ute! Nu ska jag dra. Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0