Outro

SOMMARLOV IMORGON! Jag har både bra och ledsna tankar, dels så är det helt underbart att slippa skolan i 10 veckor, men också går det jätteroliga människor i min skola som man inte kommer kunna träffa så mycket under sommaren. Nu sitter jag och dricker juice, någon blandning av apelsin, passionsfrukt och kaktusfikon. Det smakar jättegott! Snart ska jag till skolan, vi börjar klockan 9 och ska städa. Sen bär det antagligen av till Långholmen, om det blir varmt. Haha, Isa hoppas att det ska börja regna så vi kan stanna kvar i skolan så hon kan hänga med sina lovers, haha! Jag vill iallafall att det ska bli lite varmt, så kan man sola! Jag måste nog klä på mig och borsta tänderna och lite sånt nu, men jag kanske skriver efter skolan. Ajuste jag ska ha samtal med mina föräldrar och lite andra idag, om ett par saker som har hänt, så jag berättar om det kanske också. Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0