Tidig väckning

Ja, ännu en sommarlovsdag med tidig väckning! Jag avr tvungen att vakna 9, för snart ska jag ut med min hund. Egentligen har jag inget att klaga på, igår sov jag till 12 och i förrgår med så egentligen har jag bara blivit väckt 2 gånger på hela lovet. Men men, igår förrgår sov Angelica och Olivia hos mig och vi hade Filmmaraton, och var uppe till halv 5, sen på morgonen kollade vi på Rosa the Movie, och sen gick dom hem. Efter det så chillade jag lite och sen kom Alva och Ivana ner och åt kladdkaka tillsammans med mig, Mirjam och Ruben, som vi hade bakat. På kvällen hyrde vi skräckfilm, 1408. Den var både läskig men verkligen inte den läskigaste jag sett.. Mm men jag måste äta frukost nu för jag ska ut men Moses. Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0